Fel sida

Usch. Det var så upplagt för en bra ledig dag att det bara var tvunget att gå fel. Eller fel och fel, jag har bara varit på dåligt humör av obestämd anledning. Trött i kombination med fel tid i månaden. Tror jag. Eller ren tjurighet. Tur att Calle är snäll och gullig. Ibland i all fall... ;)

Nu är jag en smula gladare. Mat, en power nap och så tog Calle disken. Nu sitter jag och filurar på en bra idé till flygplanssittningen på lördag. Vi har nåt bra på gång, så mycket kan vi ju säga.

Näpp, that's it för idag. Nu ska jag och mitt hjärta se på Masterchef. 
   Det känns klart bättre nu

Kommentarer
Postat av: Sofie

vill du märkas (..och kanske uppröra..)kan du vara twin towers ;)

2011-03-02 @ 20:22:59
Postat av: Sofie

eller nej.. den var alldeles för låg.. du får väl vara control tower :)

2011-03-02 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0