Te och varm kudde

Jag gör ingenting idag, och jag njuter i fulla drag. Så underbart det är! Jag läser en av mina reaböcker för andra gången (Dyngkåt och hur helig som helst) (och ja, jag har läst dem en gång redan), dricker te och skriver lite med en varm vetekudde på magen. Det var ut-och-gå-väder i morse med strålande sol och PLUSGRADER, men nu har det tjockat ihop sig och ser bara väldigt tråkigt ut. Så synd. Då är det bäst jag stannar här inne med mitt te och min laptop en stund till.
   Gasmasksmonstret bygger knivar för fullt. Passar mig bra, då får jag sitta här och göra så lite som möjligt utan att bli det allra minsta störd. Jobba på, Calle!

I kväll ska jag baka lite bröd. Eller i morgon. Det kanske blir stressigt ikväll? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0