Kyligt men jättevarmt

Kylan håller i sig här uppe; idag var det minus tjugotre grader när jag pallrade mig iväg till skolan. Hela dagen har det tentapluggats och nu är min fusklapp klar (ja, det är helt OK den här tentan)! Jag har skrivit så litet, så litet - men det är ju så sjukt mycket puttiga detaljer, och mänder med namn, att hålla reda på. Det går runt i min skalle.
   Dagens roligaste var Emma. Vi satt och snackade och råkade komma in på barn och sånt: Ja, barn kan väl vara bra att ha sen när man blir gammal och ändå inte har nåt annat att leva för." 
   Ja, just det! Det var ju så det var! ;) 

Varm inombords är jag, trots att det är så satans kallt ute (bra isoleringsförmåga, helt klart). Fick ett oväntat men väldigt välkommet samtal från härliga Cim, och jag var glad hela kvällen. Så har jag fått jobb i sommar, som det ser ut, och sådana detaljer är ju väldigt skönt att ha färdiga. ;) 

Nej, nu ska jag slöa en stund innan jag fixar till det sista med plugget. Imorgon (hör du det, Calle?) blir det åka av! Tenta 16.00 till 20.00 och så tentafest direkt på det. Emma tyckte vi skulle börja festen redan i skrivsalen, men jag väntar nog allt tills jag ar svarat klart på alla frågorna... ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0