...och så var jag glad igen!

Ja, nu förstår ni! Nu mår jag mycket bättre!

Plugga är ju inte så pjåkigt egentligen. Särskilt inte när det bara är att lära sig utantill. Vi hade ca 170 strukturer att lära oss, ca 1/3 på latin. Jag skrev upp allt vi skulle kunna. Jag skrev dem igen med sjuttio fel. Andra gången hade jag elva och idag på morgonen ett fel. Rabbla utantill - javisst! 
   Sen blev ju testet en smula annorlunda, men alla hade klarat sig. Jag är nöjd.
   Så nu har jag bara en lektion i morgon - sen har jag påsklov till 3e maj! Livet är så härligt ibland! (Sen kan vi väl prata tyst om de där satans sidorna jag ska lära mig utantill, väl? ;))

Nä, hörrni. Nu får ni sluta uppehålla mig. Jag har faktiskt viktigare saker för mig. 
   Just det.
   Viktigare saker, var det ja... ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så jag ska låta bli att nämna hur länge jag har påsklov? ;)

<3

2011-04-18 @ 22:45:26
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0