Ledig (frihet under ansvar)

Åh, så skönt det är att ligge kvar när Calle går upp! Inte riktigt lika bra som att ta sovmorgon tillsammans, men skadeglädje vs. skuldkänslor? Jag njuter... ;)

Idag är det Studentsportardagen, vilket innebär att jag är fri, medan Calle ska på en massa aktiviteter  som studiebesök med sina äldrestudenter. Senare idag ska jag iväg och handla inför TV-spelskväll med alla oss och så nollorna, och så ska jag ut och rida lite senare. Bosse, den här gången, vilket ska bli riktigt roligt.

Morgondagen är jag också fri. Eller, tja, vad heter det nu? Självstudier?
   Då ska jag gå upp som vanligt och joina Hanna på bibblan. Jag har dugga på fredag.

Men idag - frihet!
   (Eller hur var det nu...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0