Tjugosjätte oktober

"Du, Siri? *host, host*
*Mmm?"
"I ditt senaste blogginlägg skrev ju du att du var bra på att uppdatera?"
"Ja?"
"Vad hände?"

Bra fråga. Över till den andra delen av mig, tack.

Vi jobbar med skogsbioteknik nu! Det är kul, men vi har väldigt konstiga "ledare". De litar inte alls på oss, till skillnad från alla de andra. Vi får titta på när "ledarna" gör samma labbar som vi fick göra själva på förra temat... Men en av inspirationsföreläsarna var ruggigt inspirerande! Helt underbart att lyssna på!
   "... och de där teknikerna som sitter där borta, de vet ju inte ens vad ett träd är! De är bara en massa folk som sitter och skruvar på en ratt någonstans!"

Igår blev det en tripp till IKEA. Mamma (och Linda nu, antar jag?) skrattade som attans när hon insåg att det är 26,5 mil för oss till nämsta IKEA. Sundsvall. 
   Carro, jag och Basse utgjorde truppen som genomsökte området. Basse vann mest-pengar-utlagt. Jag tog nog hem mest-småpryttlar-med-hem.
   Det kändes som om jag bara köpte lådor och burkar. Astrid och Sofie hade nog himlat med ögonen om de såg hur många "Kasett" jag hade med hem. Men de ÄR ju fina! Och det blir ordning.

Och nu: Bilder från Vimmerby i helgen.

Ser ni hur saknad jag varit? Kolla bara kattens min! ;)
Jag&Mirran

Älskade tokhäst!
Trubbel&jag

Älskade syster. Den andra fastnade inte på bild. ;)
Astrid okt 



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har typ TVÅ mil till närmaste IKEA. KATASTROF!!

Föresten har vi ÅTTA kasett. hur många har du? ;)

2009-10-26 @ 18:23:46
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag har också åtta! xD



Ja, vilken katastrof!

2009-10-26 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0