Läbbigt

Det är rätt så läskigt att ge sig ut och cykla på is när det regnar. Det blir liksom ganska halt. Vattenplaning OCH ishalka. Vad slår det? ;)

Sedan är det faktiskt riktigt, riktigt läskigt att se skräckfilm på bio. Särskilt om den verkligen är LÄSKIG. Som Paranormal Activity, en film vi såg igår. Isch!

Det är också otäckt med en ambulans utanför huset när man kommer hem. Fast ännu värre blir det när det vissa ljud, som hämtade från en (viss ^) skräckfilm, börjar höras mitt i natten. Läskigt värre att vakna av tunga steg i trappan, underliga skrapljud och bankanden i tak och väggar! Det är faktiskt så läskigt att det en halvtimme innan man vågar väcka pojkvännen (som visserligen, om det nu är Paranormal Activity-monstret, knappast lär göra saken bättre).

Annars tycker jag att labbrapporter är hyfsat obehagliga. Ja, jag borde gömma mig nästa gång de närmar sig. Man vet ju aldrig vad som kan hända...

Kommentarer
Postat av: Linda

WOW!

LÄSKIGT! Du menar alltså.. att ni har IS? :O

Läskigt.

Här är det 7 plusgrader!

2009-11-16 @ 22:32:45
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: Siri

Inte nu. Nu är det ännu värre. Det regnar och regnar...



I lördags var det tre cenimeter snö! <3

2009-11-17 @ 13:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0