Dålig uppdatering?

Hmf.
   Mitt Ego ligger och tjurar inne i ett mörkt hörn och tänker minsann INTE komma ut igen. Nähä, det duger inte, säger hon. Jag tänker ligga kvar här tills ni bönar och ber mig på era bara knän.
   Mitt Förnuft och min Normala Självbild mest suckar. Suckar och kasta papperstussar på Egot, som förstås blir ännu tjurigare. Två mot en, va? Era fegisar! De bägge andra fnissar glatt. De såg ju inget problem från början och tycker att om Egot nu så gärna vill, kan hon ju ligga där en stund. Dessutom är hon ganska skön att få slippa för en stund, tycker de.   
   Egot tycker nämligen att uppdateringen är alldeles lagom. Perfekt, faktiskt. Dessutom orkar jag inte just nu. Vill ni ha mer? Åh, så synd. Nej, men jag pallar inte.
   Förnuftet och Normala Självbilden kan nog hålla med Astrid om det där med att mer uppdatering vore skoj. Uppdatering med mer substans, kanske? Egot muttrar en smula högre i hörnet. Viss konflikt uppstår.

Jaha, kära vänner. bättre än så här blir det nog inte idag. Jag känner mig nämligen lite splittrad. ;)

Brödbak på g!


Kommentarer
Postat av: asse

Okej! Förlåt siris ego! Säg åt det att chilla på degen xd extra kul när du ska baka( haha)puss på da gumms..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0