Åh, blod!

Blod i förra inlägget, och blod nu igen. Fast den här gången blir det mycket roligare! Jag och Calle var och testade för blodgivning förra veckan, och den här gången dög det, minsann. Jag ska bli blodgivare!

Idag har jag ridit igen; jag är hästvakt den här helgen. Det är jättemysigt, och Royal är så duktig. Värsta superpållen. Kia låter mig låna en bil, så det ska gå smidigare. Är inte det ganska underbart? Både att jag får ha den, och själva bilen. Vi har skrivit lista i en vecka nu; i morgon är det storhandling som gäller!

Det har även städats här idag. Och pyntats. Calle, som ryser bara man säger pynt, tyckte till och med att det blev fint. Och det blev det ju. Fast ännu bättre när alla tomtar och annat mys också får titta fram.

Och en hälsning från Calle: Ω 
   Fråga inte. Det finns inget vettigt svar.

Herregud. Som jag älskar honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0