Liket lever

Åh, jag h-a-t-a-r tisdagar! Särskilt idag. Supertrött och inte alls på humör. Känner mig som en zombie. 

Sitter och lyssnar på Christer mellan varven med min rapport (som jag eg. borde gå och visa för min handledare, men jag ORKAR inte det idag). På Christer har de temat "Vad vill du att det ska stå på din gravsten?" och de får in så många jättebra förslag!

T.e.x
Killed by death.

Det du är, var jag en gång. Det jag är, ska du en gång bli.

Dog levande.

Om himlen finns är jag förlorad.

I'll be back.

Game over, please insert new coin.

I'm buried face down so anyone who didn't like me can kiss my ass

Folk är påhittiga! Sjukt spännande att höra alla förslag - och vill ni se fler får ni gå in på Christers hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0