Startsträcka

Varför har jag så fruktansvärt svårt att komma igång med grejer?
   Dålig disciplin?
   Dålig framtidsbild (det blir ju alltid värre när man skjuter upp saker)?
   Mår jag för bra i nuet för att göra något annat?

Stora frågor. Inga svar.




Mina tankar går för övrigt till Sylvia idag. Asien-resan som hon sett fram emot så länge är (tillfälligt?) inställd, och kan bara tänka mig hur trist det måste vara när all tid på minutiös planering, uppskruvad förväntan, pirrande nervositet och äventyrslusta landar platt.    

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Åh, fina Siri! <3

Yes, framskjuten, så korten på posten kommer så småningom! <3

2011-10-27 @ 20:51:06
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0