Lat

Ja, idag var väl ingen dag då flitens lampa strålade över mig. Jag hade sovmorgon, men planerade gå upp tidigt, handla lite, baka nåt och plugga innan jag drog till skolan.
   Det gjorde jag inte. Istället låg jag kvar i sängen och gottade mig, sov och läste och kom inte upp förrän lite efter tio. Då var det bara full fart och sedan åka till skolan som gällde.
   Där hade vi den sämst planerade (och genomförda) problemlösningstimmen/föreläsningen. Jag tröttnade och åkte hem (!!!). Så får man inte göra. Men ack, ändå gjorde jag det. 
   En gång, ingen gång?

Nu ska jag strax hoppa på min trotjänar-cykel och trampa tillbaka till universitetet. Det är Årshögtid (nej, jag vet inte vad det innebär) och massa spännande föreläsningar på gång.
   Jag ska lyssna frivilligt. 
   Hoppas de är bra!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0