Fallteknik

Idag haver jag och Q övat fallteknik. Eller, ja, mest jag. Tyvärr var jag en smula ringrostig och är därför rödsvullen över hela näsan.
   Missförstånd händer lätt. Nu tänker jag faktiskt köpa en ny hjälm. Man vet ju aldrig. Nästa övningstillfälle är kanske inte långt borta.

Nyss åt jag pepparrotskött. Calle tyckte inte det smakade så mycket pepparrot (fast det gjorde det faktiskt).
   Det är tydligen väldigt, väldigt olika från rot till rot hur starkt det blir. Idag körde vi i en hel bit. Förra gången räckte det med yttepytte.
   Nästa gång ska vi köpa en liten ful en. Den borde det vara mer sting i. Härdad, liksom. 

Sofie fyller år 10e. Idag har jag och Calle köpt present. Behöver icke skickas, för snart är hon ju här (och Astrid med, förstås!). Och så ska hon få tårta. 
   "Vad vill hon ha för tårta då?"
   "Hon ville ha en god en." 

Det bästa med Sofie. Raka svar... ;)  

Nu ska jag gå och syna min näsa. Sen ska jag titta på Calle med stora ögon och oja mig riktigt ordentligt.
   Kanske kan få... en bulle då?


Kommentarer
Postat av: Sofie

10e syster... 10e... ;)

2011-11-01 @ 13:24:27
Postat av: Lina

Nej! Vad hände med Q? Piggare än vanligt?

2011-11-06 @ 23:04:15
URL: http://linamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0