Det eviga sökandet

Att det aldrig tar slut! Ständigt, ständigt ska man söka kurser och csn. Nu närmar sig dead-line igen; den här gången inför vårterminen. Antagningens sökfunktion känns ju ungefär som den värsta i världen, och trots att det är så himla segt får jag panik av hur många kurser det finns. HUR MÅNGA SOM HELST!
   Vad ska jag läsa?
   Jag ska göra examensarbete första perioden. Hade jag tänkt. Men nu måste jag (typ) vet VAR jag ska göra det. Och det har inte jag bestämt mig för än. Inte heller vet jag ju om jag får där jag vill vara. 
   Vad ska jag läsa sen? Juridik? Ekonomi? Ledarskap? Kreativt skrivande? Avancerad molekylärbiologisk forskningsmetodik? Analytisk mekanik C (ehm, nej tack)?    
   Åh. Vad. Jobbigt.
   
You say hakuna matata. I say hatahatahata.



  


Kommentarer
Postat av: Lina

Juridik är ju skoj! Brukar va rätt slappa kurser också:p

2011-10-12 @ 11:18:00
URL: http://linamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0