Dagens reklam

Idag har vi riktigt höstväder här i Norra Sverige. Det har varit skumt och mulet med regn i luften hela dagen (men jag cyklade ändå, hurra för mig). Nu slår dropparna mot fönstret och mörkret sänker sig - som gjort för te och kanelbullar och tända ljus.
   Ska övertala Calle till lite fika alldeles snart. Borde välan inte vara allt för svårt?

Den sista labbrapporten för den här kursen är precis inskickad (* glädjedans *) och den sista dead-linen är också avklarad (*skuttar runt på stället *). Det känns väldigt. väldigt skönt. Tyvärr hänger den däringa tentan som ett svart moln över glädjen. Det är ju så när man pluggar - man blir aldrig klar. 
   Nåja. Ska väl gå, den här tentan också. Hoppas jag...

Dagens reklam: Jag köpte en handkräm på BodyShop, som jag tänkte ha i väskan. Mina händer blir ju alldeles knas av kylan, men krämen jag använder om kvällarna är så fet att det blir ohan(d)terligt dagtid.
   Men, OJ, vad bra den salvan var! Snabbt in i huden, luktar gott (tycker jag), men det bästa - huden blir jättefin! Bättre än med den feta apoteketsalvan, tro det eller ej!
   Så nöjd. Så glad. Hoppas den fortsätter hjälpa mig lika mycket. Tänk en vinter utan förstörda händer... 

Bodyshop handsalva
Här är den!
Min nya favorit.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0