Suitable

Passande nog har jag gått och nynnat på Ola Magnell "Cliff" idag.
   Annars är jag lite halvstressad men håller ändå på med mycket som är roligt; Questa, min saga (Calle har läst klart nu!), artiklar, ex-jobb... Och så plugg, plugg PLUGG.

Just nu skulle jag döda för ett välbetalt heltidsarbete (Bildligt talat. Men för ett jävligt bra betalt jobb med noll ansvar, inga speciella uppgifter och mycket hemmajobb, ja, då kanske vi kan börja snacka... ;)).
 

Så det är bara å gå på som förut 
   och inte stanna eller se sej om
Ja, det är bara å stå på och se ut
   som om man glömt varifrån man kom
Men om det finns en enda gud 
   som är värd sitt namn
   för han mej i hamn
   om jag går på grund
Men om man sjunker har man i och för sej
   haft en och annan liten flummig stund

 


Kommentarer
Postat av: asse

sweet! Då skickar du snart den hit? :D bra låt där :) puss önskelista!!!! för tusan!!

2011-11-25 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0