Peppad

Just nu är jag ganska speedad. Eller OK, då, jag är helt sönderspeedad! Jag tror Calle eventuellt tycker jag är en smula jobbig. Det kan jag nästan, men bara nästan, förstå.

När tentan är över (viss förträngning här) händer så mycket roligt! Ida och Simon (och kanske, kanske Asse) kommer och hälsar på och det ska bli så satans kul - ja, lite tjat här. Men det ÄR fantastiskt roligt!
   Jag har bil och är hästvakt.
   Det är snart dags att åka hemhem. Hemhem till sommaren! 

Ojojojoj! Inte konstigt jag är helt uppe i varv!

Nu ska jag hjälpa Calle med hans lyxmat. Han brukar bli superduperglad när jag hjälper honom. Särskilt när jag är så här glad och knasig... 


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0