På Umefronten litet nytt

Ja, gott folk. Vad att skriva?

Jag går i skolan och kursen är rolig. Jag lägger till mängder med "Siris-snabba-fakta" inför sommaren, och hoppas att mina systrar verkligen köpt den där skrivtavlan så de kan anteckna allt jag slänger ur mig.
   Jag cyklar fram och tillbaka till skolan och försöker febrilt komma ihåg att bromsa innan jag kraschar Umeås nya "konstverk".
   Jag åker ut till stallet. Och hem från stallet. Oftast i bil.
   Jag läser och surfar och pysslar i lägenheten.
   Jag längtar hem till Småland och landet.

Som sagt, det händer inte så mycket här. Därav stiltje.
   Nu ska jag lägga mig på sängen och läsa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0