Ödsligt

Lägenheten känns jättetom nu! All har åkt hem. Det är bara jag och Calle kvar att i nitton dagar försmäkta utan marsvin innan det är dags att åka hem. Jag pratar ju konstant med grisarna och det är konstigt när de inte svarar. Jag fantom-hör pip och visslingar och har stannat med cyklen för att plocka gräs innan jag kom ihåg att de har åkt hem till Småland. 
   Orättvist! Jag vill också åka hem! :)

Helgen var helt fantastisk! Sällskapet var toppen och vi hade jättetrevligt! Rätt mycket hemlängtan nu, bara...
  Lite bilder från helgen :

Vårigt
Jag vet att alla söderifrån är lite sneda på oss - men var lugna! Snart kommer våren och grönskan och värmen till er också! ;)

Vatten
Det är spännande med vatten...

Vatten
... mycket spännande!
 
Råtta
Det tyckte bisamråttan också!

Grilla
Det grillades också!

Hemåt
Sen åkte de hem. Med marsvinen. Utan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0