Lurade?

De senaste dagarna har flera människor påtalat att jag är så trygg och stabil och säker i mig själv. Såna kommentarer har jag faktiskt fått höra tidigare och jag blir alltid lite fundersam (missförstå mig rätt nu; jag blir väldigt glad av att höra det)!
   Men : jag känner mig inte som en sådan människa! Jag är ju en riktig grubblare och funderar ständigt över mig själv och världen och andra människor. Att jag skulle framtså som så himla trygg känns lite komiskt, för jag tycker ju själv att jag är precis tvärt om! Väldigt mycket... tänkare. 

Vad jag egentligen vill säga? Tja, det sitter jag också och funderar över just nu.
   Kanske att vi vet för lite om varandra?
   Kanske att "fake it 'til you make it" faktiskt uppenbarligen har en poäng?
   Kanske att...

... Ja, hörrni. Det här var ju givande.

Dags att gå och (låtsas) vara stabil nu då... ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Fake it 'til you make it ska bli min nästa tatuering. ;)

2011-08-25 @ 00:29:53
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: Cimsan

du menar att jag har blivit lurad! ;O

Hur mycket du än grubblar så tycker jag faktiskt att du har båda fötterna på jorden. Du har sunda värderingar och du ger ett väldigt varmt intryck under de gångarna vi träffas:)



sitt inte där och grubbla själv! ring:) tänk vilka grubbliga diskussioner vi kan ha. <3

2011-08-25 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0