As promised

Några bilder från sommaren.

Labbet
Detta väntade mig på rummet. "Så du känner dig hemma..."

Sofies student
Sofie springer ut

Sofies student
Vi tar emot henne! 29 grader varmt (bästa veckan på sommaren, solmässigt!)

Tårtan
Tårta på min födelsedag

ALV
ALV!

Zingo
Sommarkväll vid Juttern

Max dop
Max blev döpt!

Siri sätter stängsel
Bonn-liv

Astrid, Sofie och jag
Tre flummiga systrar hittade på en del kul under sommaren! ;)

Jag och Trassel hoppar
Jag red en massa och hopptränade också!

Talang
Och så fick vi ju ett nytt litet monster!

Marsvinen
Grisarna fick grönbete

Galna
Tre galningar och mamma

Trassel
Finaste Trassel

Snabbspolning av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0