Hej du vinterland!

Linda visade den här bilden på sin blogg för några dagar sedan. Det är utsikten från hennes köksfönster den 12/11. Linda bor i Lund.
Lindas Lund

Här är en bild tagen från vårt köksfönster 17/11 (snön var för övrigt där även 12/11, men då kom jag inte ihåg att ta kort...).
Vinterland

Är det bara jag som anar en viss skillnad?

Idag är här för övrigt - 14 grader. Jag fryser trots mjukisbyxor, långkalsonger och värmekudde i knät. Men julkänslan är på topp!

Här följer en liten bild som jag lovade min mamma för ungefär jättelänge sedan - på överkaster Calle köpte till oss! Grönt är skönt (särskilt utan snö).
Överkast

Kommentarer
Postat av: Linda

Idag har vi 4 plusgrader (och regn)! :D Jag har inte börjat använda halsduk än. ;)



Men så vill jag bara påpeka, att det faktiskt inte är utsikten från mitt köksfönster.. haha. Vore sjukt imponerad av mig själv om jag fått tag i en lägenhet vid en å?? Nej, tyvärr, det är faktiskt utsikten från min studieplats i skolan. ;)

2010-11-17 @ 15:52:47
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: Siri Herself

Haha, jag läste fel! Tyckte inte jag kände igen mig från när vi var där, men då var det mitt i natten... xD

2010-11-17 @ 16:48:14
URL: http://payday.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Två helt olika världar!

Men måste erkänna att det ser otroligt mysigt ut med snön ^^

2010-11-17 @ 20:49:17
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0