Gasmaskmonstret!

Calle har äntligen fått hem sina efterlängtade träbitar. Vi fick åka ut till flygplatsen och hämta dem igår, och idag är han väldigt lycklig. Han och marsvinen jobbar nu med diverse hemliga projekt inne i hyvelbänksrummet, och et här är vad jag möts av när jag kikar in:

Calle
Monster!

Dagen började supermysigt med scones och varm choklad, och jag har slagit in julklappar, och nu ska jag sätta upp adventsstakarna. Vilken bra dag! Strax ska jag ut i snövädret och ut till stallet en sväng, och ikväll ska jag och Calle baka pepparkakor (om han kan slita sig från träbitarna... ;))

Underbart är ordet, sa Bill. 
   Här är bilder sen förra helgen:
Jul
Stjärnan

Jul
Pepparkakor

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0