Gå och lägg dig!

Helgen har varit lugn men mysig, med mycket hästlukt i näsan. Jag har passat Questa i tre dagar och det är en väldigt trevlig häst! Riktigt roligt är vad det är och jag mår så bra av att få lägga några timmar i stallet! Jag saknar min Trubbel mycket. Men så är det. 
   När jag blir rik och stor och det är massa dagar varje vecka - då ska jag ha ett par tre riktigt trevliga hästar. Väluppfostrade, coola, snygga. Och så kan jag ut och galoppera, och träna på banan, och kanske köra lite längs mina stora ägors gränser? Ett riktigt bra stall förstås (riktigt, riktigt fint ska det vara!)... 

Nu har jag en riktig skrivperiod . det är därför ni ser så lite av mig här. Det är bra mycket roligare att sitta och leka med annat, förstår ni. Just nu i alla fall. tyvärr blir det svårt att lägga sig när man är mitt uppe i allt. Jag tittar inte på klockan, hör inte vad Calle säger, känner inte att jag blir hungrig... Det är vansinne, det är vad det är. Men just nu är det väldigt, väldigt skojigt. 
   I morgon måste jag däremot lägga lite tid på att plugga. Genetik. Kaninavel och bananflugekorsningar i tre generationer. Sånt där. 
   Och så tänkte jag ta ett kort på utsikten från mitt fönster. Känner att ni i söder kan behöva det... ;)

Puss!
(Och ja, jag ska gå och lägga mig!) 
(Ehm. Snart, typ. Jag ska bara skriva lite till...) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0