Heldag till kemins ära

Plugga, plugga, plugga. Tråkigt. Väldigt tråkigt.

Måste... hålla... ... ...fokus... ...inte... ...släppa... fokus...

Jag skulle ge rätt mycket för att bara slänga mig på sängen och sova bort resten av kvällen. Men det tänker jag givetvis inte göra. En extra tenta räcker. Jag ska fixa det här. Det ÄR supertråkigt, men jag MÅSTE.

Dagens pepptalk till mig själv.

Fick för övrigt ett mycket uppmuntrande sms från lillasyster Astrid igår; hon ville komma och hälsa på! Nästa vecka, till och med. Jag blev verkligen jätteglad, så vi får hoppas att allt går i lås och hon dyker upp här. Fast först ska hon spela SM. Håll alla tummar! ;)

Kemin kallar. Jag är väldigt ledsen. Jag kan inte slösa bort mer tid på er idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0