Tjugofjärde juni II

...och jäklar, så bra min kamera är! Lyckan är total!
   Det kan också ha något att göra med glassen jag åt förut. Inget socker på tio veckor och så plötsligt - boom, massa gott! Min kropp har blivit glad av mindre.

På tal om glad. Blomstershopen var ute med en jättestor bukett blommor till mig i förrgår. En av mina mostrar kom ihåg mig och hade skickat upp blommor. Så gullig!
   Jo, det var ju min födelsedag. Jag är systemet-vuxen nu! Min chef ansåg mig stor nog att klara av att hantera koncentrerad saltsyra sedan när jag blir ensam i sommar. "Får du köpa sprit ska du få leka med saltsyra också, det är ju jämnbördigt."

Födelsedagen/helgen var underbar! Paket, blommor, släkt, god mat, sms från alla kompisar - tack! 
   Calle gav mig en designkanna och två supersnygga tekoppar. Och en kökskniv han gjort själv, fantastisk, med tillhörande zinkad ask (i träslaget ask, passande nog). Och ett tält. <3 Han är allt bra underbar.
   Från mamma och pappa fick jag en tavla och bidrag till en dator.  Jag fick böcker, två vattenkokare och örhängen från de som kom och grattade mig.   
   Gud, så bortskämd jag blir!

Nästa helg blir det tårtkalas - eller hur? Jag har shoppat i boden och fyllt hela frysen med tårtor. Plus de jag och Calle ska göra på lördag.
   Och det ska bli sol och varmt!
   Men snälla, inga presenter! Alls. Seriöst, jag kommer bli mos.
  
Okej? Vi har en deal? Ni får tårta, jag får träffa er och ha kul. Fair enough i min värld.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man får väl grattulera i efterskott :) Hoppas allt är bra med dig? Några roligt planer för sommaren? Ni får ta och komma hit och hälsa på tycker jag ;) Kram kram!

2009-06-26 @ 10:50:37
URL: http://frokensandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0