Korvpytt

Oj, vad det här inlägget är helt onödigt. Jag har nämligen egentligen inget alls att berätta. Men i brist på annat (eller istället för annat) tänkte jag skriva något här.
   Så ni vet att jag lever, eller nåt.

För tydlighetens skull: Igår, när jag skrev hjälpte till att gräva ner kantsten, så var det just hjälpa till jag gjorde. Calle tyckte inte att det framkom tillräckligt tydligt (Ja, det var mest han som grävde).

Jag sitter i datasalen och har tyska. Eller, tja, tyska är det väl sådär med. Jag skriver ju här istället. Alldeles snart ska jag pallra mig iväg till bilden och göra oljemålning av min historielärare. Jag är så duktig. Ni skulle se mig.

Oh, just det ja! Student - 24 dagar!

Kanske ska ta tag i tyskan snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0