Vanvård

Håll i er, för här kommer årets konstaterande:
   Jag suger på att uppdatera! Jag har så mycket att säga, men orkar liksom aldrig plita ner det. Eller okej, jag har inte så mycket att säga egentligen, men det hamnar inte på pappret i alla fall.
   Skuldkänslor? Inte ett dugg.

I onsdags skrev jag nationellt prov i svenska. Det är nog ungefär vad jag gjort i skolväg den här veckan. Herregud, om lärarna visste hur lite jag egentligen gör skulle jag bli underkänd direkt. Med anledning av mi studieflit har jag ovanligt mycket som borde göras idag. Känner ni igen mönstret? Ju mer att göra, ju mer bloggar. Jag är grym på att fördriva tiden med bättre saker än att plugga.
   Ja, som igår, exempelvis. 1,5 timmar arbetspass: pratade med Madde, åt kexchoklad och var glad. Hela kvällen ensam: Sov, tittade på TV, pratade med Calle. Var knappt ens ute!
   Jisses, vad jag är loj!

Förra veckan var jag i Tyskland. Uppdatering kommer så småningom, kanske på söndag? Jag har inte tid nu. Jag ska ta tag i mitt skolarbete. Oj, vad jag är flitig när jag vill.
   Tyskland var det, ja. Jättekul! Härligt folk, bra hotel, roliga saker att göra. Toppenvecka.
   Var god dröj. Mer information följer.

Imorgon är det bal! Jag ock Calle (och reste av treorna, men de räknas liksom inte ;))  på Gyllene Uttern!  Kan bara bli bra, om det inte stormar när vi åker båt. Usch för färjor! Fast överlevde jag till Tysklnad, så...
   I onsdags fixade Sylvia mina naglar! Hon är en ängel, och snyggt blev det! Jag är dock en smula handikappad, men det är det värt.
   Och så ska vi dansa, jag och min Calle! Det kommer säkert gå jättebra, men jag är allt lite nervis. Det är nog Calle med, även om han inte vill erkänna det. ;)

Nej, allvarligt. Vanvård av blogg vs. vanvård av skolarbete?
   Bäst jag sätter fart.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0