Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken

En dag kommer jag orka berätta vad som hände i lördags när det var vårbal på Gyllene Uttern.
   Den dagen är inte idag (men kul var det, ifall ni undrar).
   För idag måste jag plugga, och det massor. Men nu ska vi inte hänga upp oss på detaljer.

På grund av balen var jag i Ödeshög när jag vaknade igår, och på grund av skolan fick jag vackert stanna där när mamma, Assebasse och Calle took off mot Vimmerby. Lite sorgligt, nästan. 
   Jag hjälpte Christer i trädgården, fikade och lekte med Jonathan när han kom på besök. Jag är grym på kurragömma! xD Hade glömt hur jäkla kul det är! Någon som är sugen på en omgång?

Det här är en superkort vecka, vilket ska bli så skönt! Komma hem är aldrig fel, och att få stanna hemma i några dagar är härligt! Inget säärskilt är planerat förutom att jag ska åka på knivmässa (?) i Sävsjö på lördag. Knivmässa, hör ni hur farligt det låter? Och där ska jag trampa omkring...

Nu ska jag gå och be skolsköterskan kika på min mage. Prickarna trivs nämligen väldigt bra där och förökar sig glatt. Så jag tänkte försöka ta död på dem.
   
  

Kommentarer
Postat av: Viccan

Blir en ridtur då?

2008-04-29 @ 11:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0