Och så en applåd för Linda!

Oj, så roligt jag hade igår! Ni vet balen? Den som jag och Calle ska gå på om två (!!!) veckor? Jag har nästan förträngt den, men igår blev vi smärtsamt påminda om Grennaskolans fina vårbal.
   15.30 hade vi nämligen valsträning slash Vett&Ettikett. Jag var ju utan kille, men det var det en tjej till som också var, så vi fick dansa ihop. Inte en aning om vem hon är, men sjysst var hon i alla fall. Vi var superflummiga. "Okej, nu kör vi. Förresten, är det du eller jag som är kille?" Snacka om förvirrat!
   Men oj, så duktiga vi var!
   Vett&Ettikett höll rektorn och skolans pr-ansvariga i. Det var ganska roligt det också. Han har lite humor, vår rektor. Fast det känns som det var väldigt mycket och väldigt överseriöst, men om jag lärt mig något om den här skolan så är det att ingen bryr sig särskilt hårt om något, så det blir nog kul ändå.
   Och det var väldigt skoj att läsa upp skålningsregler och gentlemannaettikett för Calle! Han har betydligt mer panikkänslor än jag, och då är han klar med allt.
   (Fast det är jag typ med. Ska bara välja vilken känning jag ska ha, hitta skor, väska, någon som kan hjälpa mig med håret, manikyr - eller behövs det? Ja, jag är nästan klar!)

Vet ni vad det är för datum idag?
Det är den tionde april detta nådens år 2008.
Och det innebär i sin tur att

Linda blir 19 år idag!!

image2

Linda. du är bäst!!

Och jag har redigerat bilden själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0